00:24 خیلی راحت نقاشی بکش
00:24 خیلی راحت نقاشی بکش
00:17 مردم از خنده اخه این داره چیکار میکن🤣🤣
00:11 من دلم نمیخواست ولی از پس همچین تنهایی بر بیام
00:15 آرمی های درد کشیده 😂🤌🏻💔بی تی اس) مشابه ها
00:13 🤫☠️🖤✋🏻.......................
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
01:00 باید خراب شه تا دفعه ی بد ساخته بشه🫠🙂
00:11 احساس تنهایی .
00:22 عشق باید بدرخشد مثله ماه :)#دارک#عشق#ماه
00:03 برای رسیدن به آینده خوب ، افسردگی مانع خراب شدن موفقیته!
00:45 مِث طُ جایی نَدیدم چِقد تنهایی کشیدم
00:15 ...............مناسب تنهایی هامون🥲...................
00:31 بچه ها ببخشید درسته سینگلم ولی دوس دارم براتون عاشقونه بزارم😅😂❤
00:06 ادمای قوی شبا تنهایی عذاب میکشن🙂
00:15 این عاشقانه نیس..:(که همیشه تنهایی💔
00:33 وقتی به جای عربی اکسپلور اینستا را حفظ کردی
00:24 هیچکس نمیمونه همه رفتنین اخرش تنهایی🖤
00:07 او غمگین ترین دختر شوخ دنیا بود!🖤
00:33 و من به تنهایی فریاد میزنم غمگینممممممم...
00:39 همه اهنگ های بیلی ایلیش واقعا قشنگ:)) ♡♡
00:15 تنهایی و نامردی هیچ حسی بد تر از این نیست
00:29 واقعا بیلی بهترین خواننده جوان دنیاست کیا فن بیلی ان ؟
00:18 تو این لایو جیمین من داشتم مثل چی گریه میکردم ! 👌🏻😪
00:31 متور ماشین بتمن خراب شده و تازه فهمیدن که ی ابر قهرنان دیگه هم هست😂
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:13 کلیپ دپ دارک خشمگین عصبانی ناراحت
00:19 امممممممممممممم. تنهایی حرف اول رو میزنه:)
00:07 مخصوص کسایی که نقاشی دارک رو دوست دارن