00:18 انیمه ی ستاره ی من اوشی نو کو Oshi no ko جوری که غمگین شد
00:18 انیمه ی ستاره ی من اوشی نو کو Oshi no ko جوری که غمگین شد
01:24 بی تی اس آرمی رو استن میکنه!:))
00:11 اوتاکو ها فن های انیمه. . .
00:50 ولی انیمه های قدیم..........(: مشابه ها
00:06 حق اوتاکو ها 🤣از انیمه _لند❤️🔥
00:09 نتیجه دوسال انیمه دیدن تو ۹ ثانیه جمع شد
01:05 عجایب دنیا نگاه کن فقط ببین چه عجیبه!
00:40 آخرش خیلی دارک بود 🤣دوربین مخفی😂
00:18 کاشکی همه رابطه ها واقعی باشه نه اینکه بعد یه مدت ازش جدا بشی
01:02 واکنش گربه ها .
00:11 هرچی سنم بیشتر میشه این بزرگوار رو بیشتر درک میکنم:)
00:22 چرا انیمه از سریال غمناک تر هستش؟
00:40 این پست مخصوص انیمه بازاست. .
00:06 وایی من ولی با این تفاوت که من انیمه رو تعریف میکنم😂🤌
00:29 هر لحظه دارک بود .
00:09 غمگین_ تنهایی_ افسردگی _ دارک _دپ
00:05 ویدیو طنز انیمه برای دوستانتان ...♡
00:44 خیـلی دارک شد.....................
00:20 دارک وب🚫✋🏻
00:19 اینجاست که برا همه عزیز میشی ...💔🙂
00:28 طراحی ناخن دارک .... 🔪🩸
00:16 وقتی شب تنهایی فیلم ترسناک میبینی😂😂
00:15 دارک
00:06 چرا مدرسه رو دوست نداری؟ برا این که چند تا گوسفند درو من جمع شده
00:13 پرونده جنایی:این زن 7 مرد رو کشت!¡
00:19 انیمه.. .
00:08 دارک..
00:11 ANIME:Kaisen Jujutsu`