00:29 تقدیم به پسرم نازنینم ،خیلی دوستت دارم...
00:29 تقدیم به پسرم نازنینم ،خیلی دوستت دارم...
00:49 کی میشه من کی میشه تو شبیه منو تو کی میشه خوب
00:38 اخرین حرفم دوست دارم دیونه ....
00:15 ولی نباید ابنجوری زمینم میزدی وقتی میدونستی واقعا دوست دارم... مشابه ها
00:11 يکی از مهمترین دلایلی که کیپاپ رو دوس دارم😅💜
00:06 تو نیازی به خانواده پولدار نداری چون...!
00:12 بدون تو میمیرم:)
00:33 #بایس_من_جیمینااااااا_عشق_من_جیمیناااااا
00:19 تراپیست داری ؟ نه پرسپولیس دارم>>>>>
00:35 ی ویدیو دیدم جهار ساعت هست دارم عرررررر میزنم
00:16 ☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆من بی تو میمیرم مامان🫠🥲🎀
00:20 برای آرمی های کشورم دوستتون دارم ♥️♥️
00:15 آینده ای که دوست دارم بسازم🥺🩷
00:16 تقصیرِ تو نیست ، من اضافی ام .
00:55 خیلی دوسش دارم...😂
00:11 حسی که دارم بهتو بشنوی ازم🙂🖤
00:25 برات میمیرم...(:
00:15 دلتنگم و دیدار تو درمان من است..😞💔😭
00:11 بخدا من به روزی میمیرم🥺🥺🥺🥺
00:53 نتونستم زنده نگهش دارم ::::::::::💔::::::::::
00:16 ایموویی جدید گفتم دوسش دارم نکرد باور👀❤️🩹
00:26 نیاز به یه سرپرست دارم مث این بشرر 🥲
00:12 ولی تاب سواری رو از بچگی دوست داشتم و دارم❤️✨
00:10 من وقتی یکیو دوست دارم:💗
00:07 متاسفم برای خودم که این حسو همیشه دارم 🙄🖤
00:29 طوری که کرم دارم به روایت تصویر
00:13 دوسش دارم بس نمیکنم هرکی پشتش گوه بخوره خفه میکنم
00:33 من که برات میمیرم ...عشقمو نمیبینی🙂🖤