00:22 خب دیگه...
00:22 خب دیگه...
00:29 این پست رو گذاشتم برای اینکه بگم دوستت دارم بابا 🫀
00:07 بازم اذیتت میکنم نترس (دارم برات)❤️🤭😂
00:14 پس من چی بــیــبـی.......... ¿¡ مشابه ها
00:06 حسی که وقتی باهات صحبت میکنم دارم :)
00:15 سعی میکنم احساساتم رو سطحی نگه دارم
00:37 شستوشوی شت صورت/خیلی کیوت💖💝💞🎀
00:08 میپرسی چرا چون من دارم تلاشمو میکنم!
00:15 هنوز دارم فکر میکنم...........
00:20 تو زندگی بعدی که ندارمت پس تو این زندگی سعی میکنم نگه دارمت !
00:10 من وقتی دارم فیلم عاشقانه نگاه میکنم...
00:12 اینکه دارم سعی میکنم..........
00:10 من درحالی که دارم قلبمو نگا میکنم :)
00:11 فقط بدون که اون موقع دارم گریه میکنم
00:09 میگذره ولی یه سال از عمر ما کم میشه :))))
00:05 یه نیم ساعتی هست دارم به این فک میکنم که کراش سوگنگ کیه:/
00:37 دارم ازخودم میترسم ،فکر های دیوونه واری میکنم
00:13 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی:)
00:13 دارم پولامو جمع میکنم که دنیا رو واست بخرم🥺🥺
00:20 وقتی با رلم قهرم میکنم کارایی که بعد قهر انجام میدم به روایت آهنگ:😂💞
00:20 دل من سیاست ولی آبی رو خیلی دوست دارم…:)
00:07 من دارم تمام تلاشم و میکنم🖤⚰️
00:17 عااا خب دوست دارم ک هرکاری برات میکنم (:
00:37 دم بچه های اهواز گرم ✨😂
00:19 امیدوارم تو همونی ک من حس میکنم رو حس کنی..🥲
00:19 هنوزم دارم با خاطراتت زندگی میکنم.😔💔
00:14 دقیقا اینگونه جیمین و اعضا رو کنارم حس میکنم ! 👌🏻🥺
00:15 توهم اهل سلام بودی . اهل خداحافظی نبودی .... با وفا