00:12 منم اینطوری دوست دارم لنتی..D.:)
00:12 منم اینطوری دوست دارم لنتی..D.:)
00:14 داداش امیر دوست دارم دردت ب سرم
00:19 دوست دارم رفیق مهربون و دوست داشتنی خودم💕
00:14 اولین کاری ک میکردی بعد این همه خواب چی بود؟ مشابه ها
00:08 اما من تورو بیشتر از خودم دوست دارم :))🫀
00:12 دارم عاشق میشم . عاشق خودم ...
00:17 ❤خوشحالم که دارمت رفیق خودم تو بهترینی❤
00:14 سرتونوپاییننگهدارینوبهپولهاشونتعطیمکنین.
00:06 احتیاج دارم چند روزی رو به حالِ خودم بمیرم!
00:30 اسم سریال : نامیب (شب پر ستاره)
00:03 من روت حساسم چون دوست دارم مال خودم باشی
00:07 از این ادما تو زندگیت داری؟؟خودم دارم:)
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:30 خودم کم استرس دارم استرس این دو نفر رو هم باید بکشم..😐😂
00:20 من با خودم جنگ دارم وگرنه دست ب خیرم....🌚🍷💸😂🧠🙌🖤!
00:14 تو اگه باشی کدُمو انتخاب میکنی
00:29 قدرتمند ترین امپراطوری های جهان
00:11 کیا عاشق گیتار برقی ان 🎸🎸🎸🎸🎸
00:19 ماه های میلادی با شعر خودم هنوز دارم گوشش میدم
00:07 من یه خواهر کوچیکتر خودم دارم😑
00:16 وایب عجیب میپسندی یا رویایی ؟؟؟؟
00:12 -دست خودم نیست، به کارهای خلاف علاقه دارم. 🎀🔪
00:38 من هستم آنچه هستم،مدگل...✌️😉🖤
00:20 اسم دختر کوتاه و جذاب : )
00:45 من خودم با آهنگ آخری خاطره دارم😔
00:09 اینم واقعا چون خودم توضیح میدم قبول دارم 😐🤦😂
00:19 میکس صدای جادو فیلم مورد علاقم
00:45 انیمه ی سگ های ولگرد بانگو از اونجایی که من میدونم انیمه ی خوبیه