00:20 این قسمت:ساختمون مون....😂😐💔
00:20 این قسمت:ساختمون مون....😂😐💔
00:42 دلم از اینا خاست:/🥲😂😍
00:14 خب من کسی بین این دوتا هستم😅😂
00:11 صحیح.. 😂 : مشابه ها
00:11 غمگین🚷💔. ............
00:21 موزیک ویدیو غمگین
00:15 تفاوت بچه ها در ایران و خارج، 😂😂
00:11 :))) .
00:45 بازی جدید😂😁 امان از بیکاری😅
00:15 من نفهمیدم. تو بچه گی ..گی کردن یا بچگی کردن😂☺️
00:14 وایییییی حق😂😂🤦🏻♀️
00:04 ای قودااا🤦🤦 .... .
00:13 حرفش خیلی حقه بخدا😂🤌🏻🤝🏻..
00:22 وضعیت ترم پایین ها خیلی عجیبه 🤣🤣
00:08 مامان منو بغل کن من هنوز بچم:)