00:18 دابسمشمانیسپیده............:)
00:18 دابسمشمانیسپیده............:)
00:17 ایکاش یه بارم اتفاقای خوب بیفته..(:
00:15 منخدمپُرهمعظّلم!!🙂🤝🏼
00:13 غمگین ناراحت کننده هعییییییییی مشابه ها
01:01 جمله هایی که تو بچگی درک نکردیم ://
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:36 موزیک ویدیو اریا اکبری | من اریام یه دهه هشتادی
00:05 تو به هر حال اون حرفو زدی :)))
00:04 کاش از اولشم نبودم:))))))))💗💗💗💗
00:30 دابسمش مانی و سپیده ...........
00:29 فیلم کوتاه مانی و سپیده:)🥲..!
00:19 کلیپ رئال مادرید..............
00:26 تراپی؟؟؟ نه ممنون اهنگ کوردیی
00:08 ......🥺..................
00:20 وای نهههههههه😑💔کپشن بخون👇🤭
00:06 غمگین دلشکستهههههههههههههههههه
00:25 غمگین
00:13 خیلی دلم میخواد پرنسس طور رفتار کنمااا اما من یلی بیمه،جنگی بیمه!🎀🦦🤌🏻
00:29 طنز کودک دابسمش یوسف .........
00:14 وفا با هر که کردم بی وفا بود ❤️🩹
00:19 ...............................
00:51 اگه توی این مدرسه درس می خوندین چیکاره می شدین ؟
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:11 دابسمش فاطیما................💔
00:21 دلم کنسرت رامین تجنگی رو میخواد🥺
00:10 من بعد از شنیدن حرفایی که مامانم درموردم میزنه :
00:11 برسد روزی که نباشد از ما خبری...
00:28 غمگین و دلشکسته حرف های خوانواده....😭