00:49 غمگین ترین اکس دیتی بود که دیدم:)):
00:49 غمگین ترین اکس دیتی بود که دیدم:)):
00:12 بدترین درد دنیا اونجاست که گریه کردی اما باید بخندی تا کسی نفهمه 💔😒
00:10 ما نسل غمگین هستیم با تصاویر شاد
00:24 این شاد ترین اهنگیه که امروز میشنوی مشابه ها
01:07 خب بدبخت نمیدونه مود چیه 😔😂
00:27
00:22 +دابسمش...(((٪))) veysi Fooloo
00:10 روحم شاد شد با دیدن این ویدئو 💜💜💜💜💜💜💜💜
00:13 شده در اوج جوانی با همین ظاهر شاد ...
00:28 ما ام میتونستیم همیشه شاد باشیم !
00:20 فقط باید رفت اون موقع میفهمن توهم بودی🥺💔
00:09 اگ عصبانیت پول بود..!😅
00:27 روحت شاد دلاور مرد............
00:16 حق ترین جمله........ :)))))))))))))))))))
00:18 گذشته ای که ما توش شاد تر بودیم!ویدیو انیمه ای:)
00:39 این غمگین ترین حالت غمگین شدنه🎻🫀
00:20 اگ تو سیگنالی منم انتنم داوش سیگنال نده بز مردم فیلم شونو ببینن
00:29 وفاداربمونید،کارسختینیست! ❤️🩹
00:17 پست دخترانه ناز گوگولی
00:40 دابسمش فاطیما🍻
00:22 بدون عنوان:)))🥋
00:25 هنوز تو لیگ دست اول..🫴😏 .
00:23 بعد تراکتور کدوم تیم رو دوست داری ؟؟
00:06 اگه خواستی بدونی خوشگلترین آدم دنیا کیه..
00:23 اینجا والیبالیست داریم؟ برای پاسور ها💜
00:17 تراختور 🤘🚜
00:13 جود بلینگام: ستاره رئال مادرید با آهنگ جذاب یک ویدیو کوتاه با موسیقی جذاب از جود بلینگام، ستاره رئال مادرید. پر از حس خوب و انرژی مثبت!
00:20 وبازم بُردِمون❤