00:13 بمانم بمانی ببینند بمیرند....)
00:13 بمانم بمانی ببینند بمیرند....)
00:11 مخام مخام💖🍼. :)
00:21 صبر کردم خبری ازت نبود صبر کردم!
00:22 +دابسمش...(((٪))) veysi Fooloo مشابه ها
00:21 چقد قشنگه این سکانس:)!
00:11 اصلن بگو با زن و بچشش بیا!!هَه هَه😂💃🏻💃🏻
00:35 احــسـاس اضـافـه بــودن :*) 💔
00:09 -غلط کردم مامانی 🎀
00:27 کیا مامانشون اینجوریه توی کامنتا بگن😐😂😂😂
00:15 برای شادی روحش الفاتحه 😂😂
00:08 .
00:26 دوستت داشتم ولی................
00:13 دپ عاشقانه غمگین دخترونه آدیداس سپیده
00:46 گریه کردم ولی تو نبودی....!🖤🙂
00:17 تو را میبینم هی وایب خوب میگیرم من 👀
00:15 ( دابسمش جدید مائده کریمی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:14 دورت بگردم مامانی...🫀💞❤️🌟🫂
00:14 این دخیه به چی اس میگه تن شده مثل ارسیه
00:56 تویی آخه بهترین عشق .....
00:15 عاشقش میشیــ❤️🩹 خیلی قشنگــ💎🥂
01:20 شما کدومین؟! :::::::🤣🤣✔✔🤣🤣🤣
00:31 حق😑😂. تمام مادرای ایرانی باید ببیینن
00:32 ..............................
00:18 دابسمش پسرونه ...... چه جذابن 😉🙃
00:17 مرگ درمانیست برای اتمام درد زندگی … و اکنون ، درمانم ارزوست …🖤🥀🕸
00:50 🥲❤️🩹........
00:12 آن چه را ارزش دهی انسان بماند آرزوست...
00:13 قهرمانیه پرسپولیس به همه دختران پرسپولیسی مبارک