00:08 ممنون میشم لایک کنی آخه خیلی زحمت کشیدمااا
00:08 ممنون میشم لایک کنی آخه خیلی زحمت کشیدمااا
00:48 این آهنگ بانو هایده خیلی غمگینه.. 🥲
00:20 خیلی خوب بود🤣👍🏻
01:09 یا حسین(ع) خیلی آقایی...🥺💔 مشابه ها
00:08 وای خیلیخوبهههههعع🥺🥹💞💞💞💞💞💞
00:41 دوتا هنرمند صداشون خیلی قشنگه🤌❤️
00:17 امشب یکی رو خیلی شبیه تو دیدم❤
00:20 نظرت راجب سلیقم اصلا مهم نیست دادا
00:24 اینا رو ب کی بگم خیلی بدههه..:)
00:18 وقتی خیلی خوبی🙃..............
00:29 اسم قشنگ منو از ذهنت در بیار..
01:05 خیلی کیوته:)&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
01:05 رفتن ش خیلی سخته دارم میمیرم 🖤🖤
00:47 دلم یه دوست مثل نیما میخواد البته دوستامو خیلی دوست دارم🥺❤
00:13 لعنتی خیلی هاته🍷🔥.
00:23 بله خیلی حق بود>>>>>> 👸🏻🫶🏻
00:52 وای این خیلی حق بود واقعاا😂😂🤌🏻
00:29 صداهای شبیه #بی تی اس خیلی قشنگن
00:15 وقتی بابام خیلی جدی داره اخبار میبینه و من....
00:18 وصف قشنگی و حق بودن این ویدئو خیلی سخته:)
00:11 بین شوخی و بی احترامی خیلی فرقه:)
00:11 هه چقدر قشنگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂
00:56 وقتی کیوی که میخوای بخوری خیلی ترشه😂🤣
00:59 چقدر قشنگ میگه :)
01:13 وای ولی این لایو خیلی خوب بود😂🤣
00:11 این حیون فهمش از خیلی آدما بیشتره😂
00:40 خیلیزودترازچیزیکتصورشوبکنیدیرمیشه:)!🍷🖤
00:16 واییییی چه قشنگ میخنده:))))))🥺♥️