00:46 ۳۰ با ۳۰ خیلی اختلاف داره 😔🖤
00:46 ۳۰ با ۳۰ خیلی اختلاف داره 😔🖤
00:32 این سکانس پایتخت خیلی حقه😐😂😂😂
00:15 وضعیت من وقتی دعوامون میشه ..
00:17 فیلمش ژاپنیه ولی خیلی قشنگه مشابه ها
00:58 واییی چقدر خوب اداشو در میارهه🤣🤣
00:12 یونا جان خیلی زرنگ و باهوش تشریف دارن😂
00:12 مـن بــی تو داغـونَــم،بیا و آرومَم کن؛🖤🥀
00:16 این منم هروز که امتحان داریم واقعا خیلی حق😂😂
00:49 خیلی تبلیغ عالیه 100/100😂😂😂
00:11 خیلی دوستت دارم🥺....❤️🔥S❤️🔥
00:19 اینو شب ببینید خیلی باحاله💜🖤💜🖤🌌🌌
00:03 وایبش خیلی خوبه................(:
00:12 اره خیلی پایداره🗿💔...........
01:08 تا آخر ببینید✌🏻😂 فق اولیه😂👣
00:26 خیلی خیلی دیره😅🥺..........؟.....
00:50 من که داداش نرم ولی رفیقای پسرم هستن خیلی غیرتین🫠😂😂
00:25 زندگی خیلی بی رحمه مثل این 5 سال که 24ثانیست:)!
01:02 امام رضا خیلی دوست دارم..
00:11 🦋🥺😂🍓✅.......................
00:05 خلاصه سکوت خیلی وسعت داره😂
01:13 وای ولی این لایو خیلی خوب بود😂🤣
00:12 عاشق این چالشم خیلی خوبه😍😍💃
00:16 خیلی خوب نتیجه گیری کرد.دمش گرم
00:22 خیلی زیباستتتتت .
00:12 اردیبهشتی ها خیلی ارزشمندن قدرشونو بدونید
00:19 خیلی حس بدیهههههه ❤️🩹
00:18 اوکی ولی کیکا کیم خیلی کیوته>>>
00:08 ممنون میشم لایک کنی آخه خیلی زحمت کشیدمااا