00:12 ولی ما ایرانیاا خیلی خوبیممممممم🫀
00:12 ولی ما ایرانیاا خیلی خوبیممممممم🫀
00:19 من دلم برای زنه خیلی میسوزه😂🥲🖤
00:13 سینگلی خیلی خوبه😔😂
00:23 کلمه ی ححح آخر حرفاااا😂😂😂😂 مشابه ها
00:33 خیلی خوب بود :))))))))))))))))
00:13 خیلی قشنگ بودنننننننن
00:26 وقتی تازع ودرکتو گرفتی و میخای ثابت کنی خیلی بلدی🤣
00:15 ولی حرفای #پوتک خیلی حقن :((((((
00:24 وای رسول خیلی خوبه 😂😂😂😂😂😂
00:21 خودن که خیلی دوسش دارم شما چی💛🌻
00:11 حسی که دوسش دارم ، خیلی منتظرم بیا دیگه 👋
01:30 خیلی قشنگ بود
00:31 خیلی سخت است دلتنگ کسی باشی که روحش در آسمان و تنش زیر خاک است..🥀💔
00:15 به من میگن بتمنی .🤣
00:33 تموم شود مدرسه خیلی زود شد مگهنه
00:29 💚......بچم خیلی خیلی خفنه......💚
00:14 سه تا چیزی که در موردت خیلی دوس دارم:
00:19 فک کنم فهمیدم احساس اضافی بودن چه شکلیه...:
00:15 اون خیلی مهربونه گند میزنه به زندگیه طرف :(
00:04 خیلی تاثیر گذار بود...........
00:09 هاهاها ببین کیف کن ببین چی اوردم برات♡
00:15 این بشررر خیلی هاتهههه🔥🍷.
01:27 ماخودمون فک میکنیم خیلی زرنگیم ودیگران هیچ
01:04 خیلی عادی داشت بلدم بودی رو میخوند که یادش رفت بچه😂
00:05 داره بارون میزنه نم نم......😂
00:30 مردادماهینیستم،ولیخیلیخفنه🌌🛐
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:46 🖤:)