00:04 برای تمام دوستانم که واقعا حالشون خوب نیس:/
00:04 برای تمام دوستانم که واقعا حالشون خوب نیس:/
00:14 این خیلی خوب بود 🤣
00:13 سکوت که هیچ ما جیغ هم بزنیم... 🥀🖤
00:06 ولیتظاهربه خوببودندرحالیکهخوبنیستیخیلیسخته...🙂🖤⛓️ مشابه ها
00:10 نوه داشتن خیلی خوب است:😄☺🤣😂
00:16 ایدش خیلی خوب بود 👍🏻
00:37 خیلی خوب بود انرژی گرفتم>>
01:00 ولی بعضی لات ها خیلی خوب با تعصبن...
00:22 ولی جوکر خیلی خوب بوری وایی همه کارت گرفتن🤣🤣
00:06 خیلی خوب بود اگه کسی رو داشتیم که نگاهمون میکرد
00:15 نمونه واقعی دوستی فیک خیلی خوب نشون داد👌
00:08 تظاهر کردن به حال خوب خیلی سخته ولی مجبوریم
00:08 خیلی خوب بود😂😂😂
00:09 وایییی خیلی خوب بود 😂)
00:08 درکمدمنبهاتاقتوبازمیشد...
00:16 وایی😂 خاطرات ۲ سال پیشم زنده شد یادش بخیر
00:11 دوست خیلی خوب میدونه چجوری خنجر بزنه...
00:11 امتحان کنید خیلی خوب میشه 🖐🏻
00:29 سعی کنید کسی رو ب گریه نندازید چون اگ اون گریه از ته دل باشه
00:21 خوب بخوابی اجوشیی..............
00:16 من دلم شکسته از خیلیا اخه پس روزای خوب کی میاد ؟؟:)
00:13 ܥࡅ࡙ܭَܘ ܥܼܩܫ ܭࡍ߭ ܢ̣ܝࡐ ܩࡍ߭ ܟܿܢܚࡅ߳ܩܢ ߊܝ̇ࡅ߳ߺߺܙ !
00:11 خیلی خوب میگه این بعضی آدمارو میگه مثل من
00:21 من این آهنگو خیلی دوس داشتم خوب بود مگه نه❤️🩹
00:17 فقط زیبای حقیقی و شیطان من خیلی خوب بود
00:16 خیلی خوب گفتت...😂😂👌🏻........
01:00 خیلی خوب بود: 🤌🏻😂✨.........
00:08 غمگین.... شکست.... ناراحتی....