00:13 پایه بودن در ای حد خیلی حال میده😂
00:13 پایه بودن در ای حد خیلی حال میده😂
01:01 واقعا چت جی پی تی خیلی خوبه....
00:25 وایی سالار خیلی کیوته🥲😃
01:12 چااالش خیلی بامزه و قشنگیه🦋💕🥺😂 مشابه ها
00:46 ۳۰ با ۳۰ خیلی اختلاف داره 😔🖤
00:15 وضعیت من وقتی دعوامون میشه ..
00:50 من که داداش نرم ولی رفیقای پسرم هستن خیلی غیرتین🫠😂😂
00:15 حق*خنده 亗ƦƘ亗...................
00:19 وایی جر خوردم از خنده🤣🤌🏻🤣🤌🏻
00:17 فیلمش ژاپنیه ولی خیلی قشنگه
00:16 این منم هروز که امتحان داریم واقعا خیلی حق😂😂
00:12 مـن بــی تو داغـونَــم،بیا و آرومَم کن؛🖤🥀
00:22 خیلی زیباستتتتت .
00:11 خیلی دوستت دارم🥺....❤️🔥S❤️🔥
00:32 این سکانس پایتخت خیلی حقه😐😂😂😂
01:02 امام رضا خیلی دوست دارم..
00:19 اینو شب ببینید خیلی باحاله💜🖤💜🖤🌌🌌
00:23 خنده...........................
00:12 یونا جان خیلی زرنگ و باهوش تشریف دارن😂
00:03 وایبش خیلی خوبه................(:
00:12 اره خیلی پایداره🗿💔...........
00:49 خیلی تبلیغ عالیه 100/100😂😂😂
01:08 تا آخر ببینید✌🏻😂 فق اولیه😂👣
01:00 واااااای دارم از خنده میترکم 🤣🤣
00:08 درسته من خیلی کوچولو ام زورم به هیکلت نمیرسه🙃
00:26 خیلی خیلی دیره😅🥺..........؟.....
00:25 زندگی خیلی بی رحمه مثل این 5 سال که 24ثانیست:)!
00:19 درسته که من عاشق همشونم اما جیمین تمام زندگیمه !