00:11 هوش مصنوعی داره خیلی خطرناک میشه😂🤣
00:11 هوش مصنوعی داره خیلی خطرناک میشه😂🤣
00:14 ولی این خیلی خوب بودددددد😂😂😂😂
00:03 وایبش خیلی خوبه................(:
00:08 درسته من خیلی کوچولو ام زورم به هیکلت نمیرسه🙃 مشابه ها
00:25 زندگی خیلی بی رحمه مثل این 5 سال که 24ثانیست:)!
00:19 درسته که من عاشق همشونم اما جیمین تمام زندگیمه !
00:21 ترسناک❌❌ نینی✅✅
01:07 بهرحال شکمش خیلی مهمه😂👋.....
00:17 علاقه های من که خیلی دوستشون دارم
00:15 خیلی نامردیی قرار نبود اینطوری تموم شه داستانومون 💔💔💔🥀
00:24 پسر بودنم خیلی خیلی سخت شده 💔😞
00:08 دقیقا همون لحظه کراشتو میبینی و این خیلی بدهههه😂🤧
00:11 🦋🥺😂🍓✅.......................
00:20 باباش خیلی باهوش بود😂😂😂😂🫡
00:18 اوکی ولی کیکا کیم خیلی کیوته>>>
00:12 عاشق این چالشم خیلی خوبه😍😍💃
00:08 خیلی خوشحالم که ایدلی مثل تو دارم!
00:22 منم قبلا از این اهنگای قدیمی خیلی بدم میومد ولی الان...
00:26 خیلی خیلی دیره😅🥺..........؟.....
00:32 این سکانس پایتخت خیلی حقه😐😂😂😂
00:28 بعضی وقتا خیلی احساسی میشم به نظرتون چه ماهی هستم ؟
00:17 اعضای بدنم خیلی نا هماهنگن...
00:28 خیلی فیلمش قشنگه❤💕💕💕💕... ـــــــ
00:48 این آهنگ بانو هایده خیلی غمگینه.. 🥲
00:20 خیلی خوب بود🤣👍🏻
00:20 نظرت راجب سلیقم اصلا مهم نیست دادا
00:12 اردیبهشتی ها خیلی ارزشمندن قدرشونو بدونید
00:19 خیلی حس بدیهههههه ❤️🩹