01:03 گیریم خفن ترسناک........🎀
01:03 گیریم خفن ترسناک........🎀
00:11 ویدیو رو نگه دارید دونه دونه بخونید:)
00:12 دلمون خیلی براتون تنگ شده :))💜
01:30 آهنگ خارجی که حس خیلی خوبی میده مشابه ها
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:14 خیلی حق بود. کیا اینجورینننننن؟
00:12 ولی خدایی این حقه خیلی حقههههه
00:29 ولی خدایی دختره خیلی بد حرف زد
00:16 بنظرتونخیلیخاستهیزیادیه؟!❤️🩹✨((:
00:14 ایول بچههههه ــــــ
00:20 ولی مردم کشورمون خیلی مهربونن 🥲
00:49 بچههاقم😂😂
00:52 خدایاکاری کن بهم برسیم من تنهام خیلی هاروبه رومن تانزارن
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
01:58 طنز خنده دار مونیکا محمدی من و مردم عادی
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:59 مدگل و پوتک خیلی خوب بود 😂😂👌
00:13 پرونده جنایی:این زن 7 مرد رو کشت!¡
00:18 پیانو خیلی قشنگههههه 🥺🥺🎼🎼🎼
00:29 تقدیم به پسرم نازنینم ،خیلی دوستت دارم...
00:37 پست پشم ریزون و عجیب خلقت ترسناک
00:32 خیلی حق میگه (:
00:14 خیلی مهربون و خوش اخلاق بود ;
00:41 واقعا صدااااششش خیلی خوبهههه😫💘
00:16 وای خیلی باحال بود.::)))🤣🤣🤣
00:18 وااای شت....خیلی اهنگ خوبیه....
00:24 صداااااااش خیلی خوبهههههههه:))
00:10 این یکی خیلی خوب بود...😂😐💔🫡