00:12 شتتتتتت خیلی اسیدی شدددد......
00:12 شتتتتتت خیلی اسیدی شدددد......
00:21 استری کیدز خیلی سختی میکشه پس بیاید حمایتشون کنید و جلوی هیترها وایسیم
00:13 وای این خیلی خوب بود رسول حق با توئه😂😂
00:17 خواستم فواید داشتنمو بهت بگم...دیدم...این آهنگ قشنگ تر میگه🥰😘 مشابه ها
00:27 حاجی خیلی قشنگ گفتتتتتت 🥺😭💔
01:03 حاجی ،خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!!
00:34 خیلی بی رحمی..
00:15 خیلی خوشگل شد 🥺. . . . .. ...
00:16 وقتی شب تنهایی فیلم ترسناک میبینی😂😂
00:30 چق اینا کیوتنننن بیت باکس میرن
00:14 نقاشیمخوبنیستولیخیلیخوببلدمدورهمتونخطبکشم!
01:00 بی تی اس اگه مافیا بود خیلی کراس بوده
00:22 وضعیت ترم پایین ها خیلی عجیبه 🤣🤣
00:37 خیلی جالب بود من دوست داشتم شما چی
00:10 ولی وایب این مدل از رنگ سبز خیلی خوبه :))
00:26 شاید خیلی ببخشم، ولی اعتمادِ دوباره سرش گرده..
00:13 اون زیر خیلی تاریکه 💔🥲.......:(
00:07 بخدا خیلی سعی کردم ولیی اشکام نزاشتن💔💔
00:26 عاشق اهنگشم خیلی قشنگ میزنن..❤️❤️
00:15 خیلی حس خوبی میده🙂:)
00:19 واسهدیدناینانیمیشنهازیادیبچهبودیم!😱💜
00:12 نتیجه ی دوبله ی عالی و وقت مناسب میشه این😂🤣🤣🤣
00:43 ولی تو بودنت خیلی قشنگه...
00:12 آهنگش خیلی خوبه...............
00:11 من فقط از دور خیلی دوسش دارم 🥲🫂🤍
00:15 صداش خیلی خوبهههه. 🥹💔
00:57 دلم برات تنگه مدرسه خیلی دوست دارم
00:22 تهیونگ............💜✨💜✨💜✨💜✨