00:19 + بزنیم دریا تو پایه باشی+
00:19 + بزنیم دریا تو پایه باشی+
00:10 وایبش خیلی قشنگ بود گذاشتمش.....:))))))
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:22 برای رفیق صمیمیت بفرست براش تا خوشحال بشه مشابه ها
00:10 فقط جوری ک میخنده تو بدترین حالت باشی با خندش خندت میگیره😂😂🫡
00:06 #کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)'
00:12 میخوای موفق باشی؟
00:15 ولی یتیمی به این نی که پدر و مادر نداشته باشی...!💔👩🏻🦯
00:13 ازم پرسیدن میخوای شبیه کی باشی؟
00:11 ایرانی نیستی اگه تجربش نکرده باشی
00:11 تا کی میخای دوســــــــش داشته باشی؟
00:11 مستربین هم که باشی کم میاری مقابل درد ها🖤💎
00:08 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی……(:
00:13 از برزخ من رفتی که تو بهشت اون باشی🖤
00:21 هرچقدرم بد باشی،یاد هوبیاشون ک میفتی دلت براشون تنگ میشه..:)💔
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:11 قبل از اینکه دیر بشه..........
00:32 چیدمان نوشیدنی و خواکی های کیوت🎀💞
00:08 دخترا تو کامنتا بگید ببینم. 🌱 یادت نره منو دنبال کنی:))
00:14 تا زمانی که من دوستت دارم.....
00:56 خوشحال نِمیشه اُ خوشیت کَسی 👨🏻🦯💔
00:37 شستوشوی شت صورت/خیلی کیوت💖💝💞🎀
00:10 میشحدوسمداشتهباشی؟دگباچزبونازتخاهشکنم:)
00:10 چه چیزی واقعا تورو خوشحال میکنه؟!
00:21 آخه چرا تو باید این حد از زیبایی رو داشته باشی🥺😥
00:18 هیچکس بهت اهمیت نمیده مگه اینکه زیبا یا درحال مرگ باشی...!
00:11 ↵ من کہ دل داده طُ بودم طُ دل داده کی بودئ...🙂💔
00:07 هیچکس فکرشو نمی کرد بتونی باشی