00:09 هر چی بیشتر بگذره بد تر میشه ...
00:09 هر چی بیشتر بگذره بد تر میشه ...
00:16 از غم بیاموزید ای دوستان بی وفا غم با تمام غریبگی هر شب به من سر میزند
00:23 چون میگذره غمی نیس ولی تا بگذره هم درد کمی نیس❤️🩹🕊
00:27 ولی دل خوش یه حال دیگه داره :) ک ما...نداریم💔🫠 مشابه ها
00:51 داشت خوش میگذشت، چرا آرزو داشتیم زودتر بزرگ بشیم؟🥲
00:12 من اگه تونباشی دلمو خوش کنم به چی؟🫂❤️
00:13 هی بودی خوش نبودی خوش تر:)
00:27 چقد یه نفر میتونه خوش قلب باشه؟
00:18 خوش حالی یعنی بودنت کنارم. 😙💞
00:08 داره خوش میگذره که 😂
00:12 وای گروه فروردین بنظرم کیوتن✨😎
00:25 زیبای حقیقیㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
00:13 -سردار خوشگله خوش اومد .
00:14 چقدباید بگذره تا غم بگذره؟ 🙃🖤
00:14 به وگاس خوش اومدی، جذابیت جیهوپ
01:29 خیام اگر زباده مستی خوش باش....
00:23 💕🕸️🌚خوش اومدی به دنیای من 💕🕸️🌚
00:11 پارک بوگوم خوش تیپ🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
00:33 پرسیدمش خوش ترین لبخند چیست💔💔💔
00:27 سايه ات مستقدام جان جانان همه ي ما
00:08 ما صبر میکنیم ولی امیدوارم پایانش خوش بشه💔
00:21 برگشت یونگی رو تبریک میگم آرمی ها...💜
00:11 ٭فقطمیخوامزمانبگذرهببینمت٭
00:34 ببار بارون حال دلم خوش نیست 🙂🖤
00:14 چو میگذرد غمی نیست! ولی تا بگذره درد کمی نیست🖤
00:15 خوش شانس ترین دختر دنیا.........
00:19 گاهی دلم تنگ میشود برا روزایی که با ط خوش بودم
00:10 خوش سلیقهای هاا مث خودم چشم نخورید 😂