00:37 🍉🐼🎍. . . . . . . . .
00:37 🍉🐼🎍. . . . . . . . .
00:09 کیا اینطورین ؟!!! یکیش خود من 😂😅
00:08 آنباکس خورااکی جذابببببببب......
00:16 گوگولییییییی چهههه کیوتتتتتتتتتتتت مشابه ها
00:38 از این دختره خیلی دارم بازم براتون بذارم ؟؟
01:04 اسمرفود.........................
00:12 جمعی از خوبان🛐
02:43 از این دوتا دختره تو چالش غذایی ها خوشم میاد
00:13 ولی بستنی تو هوای سرد 🍨🍦☺
00:36 ヾ(≧▽≦*)o........................
00:05 اصن بهبه>>>🤌🤤 .
00:18 اگه میخوای بری رستوران چه چیزی رو انتخاب میکنی؟؟
00:11 خوشمزه ی اعظم وارد : توت فرنگی 😎🍓
00:41 چقدر اون مرغ سوخاری که بستنی داره باحالا کسی امتحان کرده؟🍔🍟🍗
00:10 فقط من اینجوریم یا شماهم اینجورین؟😂😂
00:09 من هر دقیقه و هر لحضه(در حال خوردن)
00:36 ترش پسندا اعلام حضور کنید.....
00:28 (☆▽☆)...........................
00:09 کیا یادشونه؟
00:15 عادی ترین چیزایی که خارجی ها ازش محرومن =)
00:20 غذا بخوریم🥹✨..................
00:12 (~ ̄▽ ̄)~ oooooolalaaaaaaaaaaaa
00:09 با اینا:..............🍫🍪🍬🍩
00:07 برش زدن دسر موچی اردکی بامزه این ویدیو یک دسر زیبا و جذاب به شکل جوجه اردک را نمایش میدهد که با ظرافت خاصی برش داده میشود. دود اطراف دسر جلوهای خاص به آن بخشیده است و متن رو...
00:13 کاشکی…نگران هیچی نباشم مخصوصا قیمت دلار💔
00:08 ولی شیر کاکائو یه چی دیگس🤤🤎❤️🩹
00:07 نوشابااااا❤️🖤
00:24 وای دلم خواست خدابنده از این رفیق های پایه