00:06 [ʏᴏᴜʀ ᴍɪɴᴇ ʙᴀʙʏ]
00:06 [ʏᴏᴜʀ ᴍɪɴᴇ ʙᴀʙʏ]
00:18 با حسرت نوشته بود
00:09 این روزا تنها کسی که به خاطر خودت میاد سراغت عزرائیله 🚶🏻♂️
00:07 درسته که خاطره ی خوبی از:....😂 مشابه ها
00:19 مگه نه؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂.....
00:15 ...............................
00:15 +++
00:14 نگران نباش✋️🖤🤧 :(
00:24 🖤🥀 خسته از زندگی و آدماش خستم
00:41 شما کدوم مدلید؟ 😂✨
00:22 نمی خوای میخواد بخای نمی خواد🖤
00:25 شاید آره شایدم نه نظرتون چیه خودم شهریوریم شما چی؟
00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)!
00:06
00:08 فرق نشستن من و بقیه شت جررررررررر
00:54 یه بغضی هست که یهو میترکه و نمیشه جلوشو گرفت🥀
00:23 تو توی ایران بزرگ شدی:))
00:11 مود
00:14 من قلب ندارم من احساسات ندارم من قلب ندارم من اثلا ادم نیستم😔💔🥀
00:03 دغدغهشفردابود،شبشمرد!
00:20 چون هیچ وقت با گریه ی من نمیخنده)
00:11 حق💔
00:18 وقته بلند شده و تلاش کردن دختر
00:37 کلیپ دپ دخترغمگین
00:30 صداش .....................🙂🖤💔
00:14 وقتی اعزرائیل میگه بیا بیرون هوا خوبه😂😂😂
00:12 چون تو دختری............ 🥲🖤!
00:13 ((خوشت اومد لایک کن عزیز😉🔥✨✨