00:53 شب هاے قدر🌙🖤🥀..............
00:53 شب هاے قدر🌙🖤🥀..............
00:27 سلامتی همه فرشته های بدون بال.
00:19 حق ترین چیزی که. تا حالا دیدم 🥲💔🚶🏼♀️
00:12 نامه خودکشی۱۹۷۰:)! . مشابه ها
00:23 آخییی از اینا میخوام..... :(:(
00:07 خدایا،اگر میخواستی به خواستمون نرسیم چرا بدنیا اومدیم؟
00:15 بعضی وقتا شب پرستاره ونگوگ بعضی وقتا نامه خودکشیش
00:15 (╯︵╰,) غمگین قلب شکسته o(╥﹏╥)o
00:21 چقدررر حق بود🤣🤣🤣🤣
00:19
00:16 😅👀.
00:14 بعضی حرف هارو نمیشه به زبون آورد
00:29 اینم ترند جدید باگوسفند🤣🤣🤣ریمیکسشم عالییه😁😁
00:15 ........................................
00:36 -و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی 🖤👩🏻🦯...
01:00
00:30 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:14 ی روز با ملحفه سفید ب تموم بازی گوشی هام خاتمه میدم:)
00:13 آیندتو پیش بینے نڪن، بسازش....
00:08 هعیییییی.........................
00:16 کوتاه نمیام من این سری رو:)🖤
01:30 هنوز هم از این ادما پیدا میشن شاید تعدادشون کم باشه ولی هستن
00:33 الهییی فدات شم من.... 😢😢😢😫😫😫
00:14 خودکشی مرگ قشنگی ک بهش دلبستم...⚰💔🥀
00:05 میدونی چی درد داره این درد داره که خودت بزای بری
00:15 هوففف ر،یدم توی این صدا گذاری ، جعرررررر🤣🤣
00:11 rely on 3 things to win; me, myself and I!
00:17 خوب شد این قابلیت هنوز قفله 🤣🤣