00:21 خودم هنوز امتحان نکردم........
00:21 خودم هنوز امتحان نکردم........
00:12 .... بالا بری پایین بیای دگه مال خودمی 😌❤️
00:13 دارم خودمو پیدا میکنمو میبینم بعضیا چقدر بی ارزش بودن
00:07 برا خودم پیش اومده🤣 مشابه ها
00:10 ولی وژن جدیدی از خودم را دوست دارم
00:21 بارسایی هستید یا رئالی ( خودم بارسایی هستم وای رئالم دوست میدارم)
00:14 خودم میدونم واسه خیلی ها این اتفاق افتاده😞
00:08 با کی برای اولین بار از ته دلت خندیدی؟{خودم هیچوقت}
00:07 یه روزی بهترین ورژن از خودم رو میسازم:)
00:58 بغض تو صدای دختره منو نابود کرد و یاد خودم انداخت....
00:14 من هر روز خطاب به خودم
00:17 خودمخودموجاانداختم:)بهخودمباختم🥱💔🤝
00:43 آخرش رفتی و از درد به خودم پیچیدم:)
00:30 حتی بیشتر از خودم دوست دارم......
00:16 اینگریههامالخودمهمالتونیست!-:)″🌚💔🦖
00:33 مامانم هر چند دقیقه یبار بدون هیچ دلیلی: 😂😂
00:30 حرفایی که با خودم رد و بدل میکنم:)(من خوبم چیزیم نیست)
00:57 برگرد بیا پیش خودم این تن بمیره💔
00:14 بدین به رفیقاتون حالشو ببرن💃✨
00:08 اگر بلایی سرخودم آوردم میگن اون تا دیروز میخندید خبرنداشتن که..
00:21 اگه یه کلمه بودی چی میشدی؟ خودم شاید صبر....
01:25 چیدمان اتااااااااااااق صورتی 🔮🧸
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
00:19 فقط جنوبیا اینو درک میکنند😂😂
00:39 اینو خودم دیدم دلم نیومد نزارم 🥺💔🤕
00:09 خطاب به خودم.................
00:29 اخه چرا من همیشه این تو ذهنمه: سیه دخت هاجرون خودمه تو گل میپلکونم🤨
00:14 خیلی حق گفت . .....🗿🚬🔞 من الان سی چهل نفرم خودم