00:09 رفیق یکی عین خودتو یافتم.......
00:09 رفیق یکی عین خودتو یافتم.......
00:23 ولی اگه بدون من خوشی... گور بابای دل من...💔🚶♂️
00:16 چقد خودتو میگیری! من پیش رفیقام:)
00:10 از عجیب ترین حس های دنیا...... مشابه ها
00:09 اگه خدا بخواد میشه خودتو بسپار بهش
00:18 تو خودتو داری نمیدونی نداشتنت یعنی چی¿¡
00:14 تو عمیقا حالت بده ،خیلی هم بده فقط داری خودتو قوی نشون میدی🥺💔
00:16 دوست.ت داشتم اما خودتو زدی به نفهمی :)💔
00:24 هیچ وقت خودتو دست کم نگیر
00:06 آقا جان باشه من گاوم تو راست میگی،،ولی خودتو تو آینه دیدی؟¿
00:07 بیزحمت خودتو نگیر 😂✋🏻
00:05 میشه اینقدر منو خودتو اذیت نکنی؟:)
00:37 آدم خودتو انتخاب ،سعی نکن کسی رو تغییر بدی
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:12 منواسهیدلخودمزندگیمیکنم🕊️
00:15 🪐❤.... جهان خودتو بسازی.... 🍄⭐
00:16 فقط خودت هستی که خودتو درک میکنی:)))
00:29 هرکاری میکنی ۱۰۰٪خودتو بذار...
00:08 -چطوردلتوناومدحروم.. زادهها💔-
00:15 ی اشک ساده میتونه دنیارو عوض کنه حتی خودتو شاید!
00:10 گاهی فقط خودتی ك میتونی خودتو آروم کنی:)
00:13 اینبار سالار خودتو پست کردم ها😂🖤🖤❤️❤️...
00:14 بخاطر اون میخواستی خودتو بکشی ؟..🤝🏻🍷
00:21 رژلب دلخواه خودتو بساز
00:05 برو عزیزم خودتو بدبخت نکن 😂💔
00:27 تنهایی میکشه ولی من زندم به چه جرمی؟ نمیدونم:)
00:07 خودتو بساز که آدم امنی بشی___؛
00:08 کاش خودتو ببینی ی بار از این منظره...