00:16 اگ بخوای انتخاب کنی تو کدوم استخر میپری؟
00:16 اگ بخوای انتخاب کنی تو کدوم استخر میپری؟
00:11 هیچوقت نفهمیدم تو چطوز تونستی منو اینقدز وابسته ی خودت کنی
00:16 قلب منی همه همو غم کنی .....🌑
01:09 آی ستاره پشت کدوم ابری؟؟؟؟؟🫠.. مشابه ها
00:18 این موزیکه وایبه خوبی به آدم میده :)
00:14 بدترین صحنه ای که میتونی تجربه کنی💔🚶♀️
00:18 کسی ک خوبی مارو میخاد فقط دزداس🥲😂😂😂
00:20 :)🖤
00:09 خیلی خب خب پس تو میخای با من مبارزه کنی!؟
00:16 ناز ابرو تو معجزهای مجنون تم لیلی:)🫠
00:25 تو خیلی خوبی اما خوبیت به من نرسید ..!🙂💔
00:14 تو نگام کنی........ 🥺😅🖤...!
00:08 قرار نیست چون دوسش داری خودتو نابود کنی
00:15 !"هر موقع،هوس کنی نیستم💛🌝🌚🖤"!
00:20 اما ترکیب هایده و مهراب بدجور به دلم نشسته😢🖤🥀
00:28 😂😂💔 .
00:20 فکت خوبی بود یا نه:)حقیقت داشت یا نه؟!
00:21 آردا گولر 🤍⚽✌🏽..............
00:15 بلدیپیرسینگدرستکنی?🤏🏻🕷
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:16 اگه لایک کنی و فالو ممنون میشم 😘😘😘
00:19 همونجا که حامیم میگع من از قصد جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر
00:10 لاو خاص🎭🦋
00:25 کآرما میگه: هرچه با هرکه کنی بر تو همان میگذرد.....!
00:15 لعنت به اون یه نفری که باعث میشه دیگه نتونی به ادما اعتـــماد کنی❤️🩹🌚
00:14 منتظر انعکاس خوبی نباش گلمن...؛
00:19 سلام سلام :) 🖐🏻❤️😂(
00:30 ولی نمیتونی رهام کنی:))