00:21 این آهنگ روسیش خیلی وایب خوبی میداد ببین دیگ فارسیش چیه🤌❤️
00:21 این آهنگ روسیش خیلی وایب خوبی میداد ببین دیگ فارسیش چیه🤌❤️
00:08 زیاد خوبی ، نکن ........🖐🏻🥲
00:25 من دلم تنگه یه زنگته حق بدع تنگ ..🩸🙂
00:09 یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر مشابه ها
00:24 هرکی رفیق به این خوبی داره لایک کنه ممنون میشم
00:09 ولی خوبی های خودشم داره قدکوتاه🤓😂🤌🏻
00:15 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:17 بیت و نبض قلبم میزنه تند تند هروقت
00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:09 یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر
00:06 فیلمش حس خوبی بهم میدع🥺💜
01:03 هر حس خوبی که نسبت بهت داشتم رو با دستهای خودت خاموش کردی.️
00:39 دلشکستہ خیلی اھنگ خوبی ھست عاشقشم
00:14 واقعا نقاشی حس خیلی خوبی به ادم میدن
00:07 هوا +آهنگ +رانندگی= آرامش :)))
00:18 واقعا چقد بغل کردن وایب خوبی میدع 🫂💙
00:39 چقد تو خوبی دختر قشنگمممم🫂💖:)!
00:17 #از خوبی کردن فقط پشیمونیش به ما رسید🖤👌🏻
00:15 #وایب خوبی داره و صداش عالیههههه...🕊🍓🍫!
00:09 موفق باش دختر تا جای خوبی برسیم💪🏻❤
00:10 درسته الان رابطه خوبی نداریم ولی اون تو بچگی بابای من بود:) 🙂💔
00:14 خوبی به همه نمیاد 🙂 👼🏻
00:15 نقاش خوبی شدم دردتو من خوب میکشم
00:17 رفیق اگه نبودم مواظب باشیا من فقط تورو دارم♡Z♡
00:12 اره باید گاهی وقتا از ی ادم از محل زندگی فاصله گرفت
00:07 - منو برگردونید بہ . . .
00:12 هممون بازیگرای خوبی شدیم؛از درون خیلی داغون، از بیرون خیلی آروم... :)
00:05 مهربونی رو فهمیدن فرق داره....