00:13 حس خوبی رو از این آهنگ میگیرم شما چطور؟
00:13 حس خوبی رو از این آهنگ میگیرم شما چطور؟
00:14 دادشی هیچ کس با ما خاطری خوبی نداره
00:29 هعی خدا باور کنین روحیه ی خوبی ندارم🥹😔
00:30 +خوبی؟ مشابه ها
00:09 خوبی که از حد بگذرد نادان هیچ دانا هم خیال بد کند
00:08 دلایلی که من دوس دختر خوبی نیستم 🥲👋🚶🏼♀️
00:18 این موزیکه وایبه خوبی به آدم میده :)
00:18 کسی ک خوبی مارو میخاد فقط دزداس🥲😂😂😂
00:25 تو خیلی خوبی اما خوبیت به من نرسید ..!🙂💔
00:20 فکت خوبی بود یا نه:)حقیقت داشت یا نه؟!
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:14 منتظر انعکاس خوبی نباش گلمن...؛
00:21 این آهنگ عجیب حس خوبی داره......
00:20 اینقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم😪🖤
00:14 ما که نیسیم ولی شماها دخدر خوبی باشید:
00:13 بچگی خوبی هم نداشتیم..... 💔🖤🖤
00:10 اگر کار سختی نکنی،نتیجه خوبی هم بدست نمیاری!:)
00:21 امسال سال سختی بود ولی با خوبی تموم شد🫠🏆💙
00:31 تو عشقشو داری بگی یه آدم خوبی از آدم بودن فقط اسمشو داری:)
00:24 نبودید لایق خوبی هاموننننننننننن🖤
00:11 تو خوبی کونی که سرت تو زندگی منه🖕🏻
00:17 از خوبی کردن فقط پشیمونیش به ما رسید:)
00:12 ...چون حسرت چیز خوبی نیست:))))
00:20 اگه گرون انسان بود : به روایت تصویر*&
00:11 پشت دست داغ کردم خوبی بیش از حد نکنم!🖤
00:11 خوبی نکن در این جماعت اسمت را میگذارند نادان
00:13 1402 فقط یه خوبی داشت
00:47 من یه دخترم. حس خیلی خوبی ازش گرفتم