00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
00:14 خیلی خوب بود ولی من بغلش میکنم😂🥺💚چون خیلی نازه دریام..D.:)
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼 مشابه ها
00:18 یکمی لباس دخترع خز نبود شلوار قطعی بود؟😂😐
01:01 پدری هم خوب لبعتیه هاااااا 😂🥲✨
00:15 پدرمادر خوب به اینا میگن.کارن چه کیفی میکنه😍😂
00:14 با همه هم نباید خوب بود...
00:14 که هالا شده یکی بود و یکی نبود.
00:11 چرا نمیفهمید حالن خوب نیس
00:15 خیلی خوب رقصیدن 🛐🎀
00:53 سال 1403 هم گذشت حالا چ خوب چ بد🙃
00:41 وقتی دلت درد میگیره ناراحتی میخوای بری ی جای خیلی دور
01:38 وَلی این سِریال خیلی خوب بودش.
00:24 آرایگرا هم آرایشگرای قدیم بمولا😂💔
00:12 میخام انقد خوب بشم......✨️😝👑
00:36 ولی حق امیر این نبود :) یبار خاتون ` یبارم آبان
00:36 نبود این چنین کشور ما 😥😢😭..
00:13 مگهقرارنبودکهتوبشیهمدمم:)؟
00:08 خوب شو دیگه دختر یروز هم خوب باش دیوه
00:20 اشتین اولویگا بازیگر جواهر بخش ای
00:13 ولی خدایی این چه اخلاقی هست خوب 😂😐🤦
00:09 به نظرتون چطوری بود همه چی خوب پیش می رفت یا نه ؟؟
00:36 درسته ، تلاششون بی نتیجه نبود ! 👌🏻❤️
00:09 خوب کردم😏😘
00:14 پیرمان کردی پسر خوب🙂.........
00:26 ولی تو فقط مود منو خوب میکنی🥲🥺tiam_stodeh
00:05 من خیلی وقتە حالم خوب نیست...🙃💔