00:14 بقیه: تو چقدر آدم خوب و آرومی هستی:
00:14 بقیه: تو چقدر آدم خوب و آرومی هستی:
00:08 (««منم قول میدم برسم بالا ببینه بابام..
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......
00:29 جوری که BTS حال ادمو خوب میکنه:)) ♡ مشابه ها
00:22 چرا من نود و نه درصد مواقع خوب نیستم :(:
00:20 چیز های بی نقص😸💦. . . . . . . .
00:24 منم حالم خوب بود..............
00:15 امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:10 این یکی خیلی خوب بود...😂😐💔🫡
00:39 هنوز خوب نشناخته بی تی اس رو😂
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
00:11 چقدر خوب حالمو توصیف کردی... :) 🙂💔
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
00:24 اون یه نفری که بلده چجوری حالتو خوب کنه✨
01:01 پدری هم خوب لبعتیه هاااااا 😂🥲✨
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:14 با همه هم نباید خوب بود...
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
01:38 وَلی این سِریال خیلی خوب بودش.
00:15 آرمی های ایرانی:) | جوری ک این وید حقع>>
00:27 خوب جمعش کرد😂😂
00:41 وقتی دلت درد میگیره ناراحتی میخوای بری ی جای خیلی دور
00:15 خیلی خوب رقصیدن 🛐🎀