00:14 بقیه: تو چقدر آدم خوب و آرومی هستی:
00:14 بقیه: تو چقدر آدم خوب و آرومی هستی:
00:24 منم حالم خوب بود..............
00:12 یار خوب ته خوش شانسیه!!!......
00:59 هرچقدرم قوی باشی یه روزی کم میاری...:)️ مشابه ها
00:15 زخما خوب میشن! ولی جاشون میمونه....💔
00:16 اسیه چه خوب با تولگا حرف میزنه😂👊
00:24 دوست داشتی جای کدومشون باشی؟؟؟
00:27 چرا وقتی حالم خوب نبود براتون مهم نبود؟!
00:15 امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه
00:22 چرا من نود و نه درصد مواقع خوب نیستم :(:
00:20 چیز های بی نقص😸💦. . . . . . . .
00:20 تو باشی چه جوابی داری؟ 🙃.....
00:24 اون یه نفری که بلده چجوری حالتو خوب کنه✨
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:15 آرمی های ایرانی:) | جوری ک این وید حقع>>
00:32 انگیزه برای درس خوندننن تو می تونی موفق باشی پس تلاش کن
00:39 هنوز خوب نشناخته بی تی اس رو😂
00:11 چقدر خوب حالمو توصیف کردی... :) 🙂💔
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:27 خوب جمعش کرد😂😂
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:07 من به روایت تصویر :)
00:40 من میدونم چند سالته!😉😏😏😏😏
00:24 یسری بزنیم به بچه گیامون روزای احمق بودنمون
00:12 اگه یه دهه هشتادی هستی؛🥲🤌🏼
01:01 پدری هم خوب لبعتیه هاااااا 😂🥲✨
00:14 خیلی خوب بود ولی من بغلش میکنم😂🥺💚چون خیلی نازه دریام..D.:)