00:30 آنباکس کیوت هیییی ولی خیلی قشنگ بود:)🫧🌿🌸🌷☁💗🪷🌈🎀
00:30 آنباکس کیوت هیییی ولی خیلی قشنگ بود:)🫧🌿🌸🌷☁💗🪷🌈🎀
00:10 همخوانی قشنگ مرور در جشنواره فجر 🤍✨
00:15 « خداحافظی اگه قشنگ بود... »
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨ مشابه ها
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. .
00:13 قشنگ ترین قسمت امسالم بودی😝❤️...
00:22 خیلی قشنگ کشید=))))))))))))))))
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:10 قشنگ ترین نداشته ی من ..
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:25 جوری قشنگ نگاهم میکنی 🥹 که دلم میخاد ببلعمت 🤚🏻😂
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:17 خام ادمای قشنگ تو سر و ریخت نشی!
00:10 اگر قشنگ بود فالو کن لایکم یادت نره
00:16 جوری که این صحنه قشنگ بود 🙂
00:17 چه قشنگ
00:19 وقتیچشمقشنگتوافتادتوچشایمنٖ!-:)🌚💗
00:18 وقتیچشمقشنگتواقتادتوچشمایمن؛:)
00:08 چه قد قشنگ منو توصیف کرد حیح # حق
00:11 من فرشته وحشی توام رام کسی نمیشم 🍷((::
00:21 ..چقدررر واقعا این کارتون قشنگ و عالی و دوست داشتنی بود..
00:10 ولی دوستی اینا توی این فیلم اصلا خود فیلمه هم قشنگ بود
00:10 قشنگ بود:)))) ❤️🩹...........
00:07 خلاصه دیگه هیچی قشنگ نی❤️🩹❤️🩹🖤🖤🖤
00:03 ولی هیچکس چشاش مثل تو قشنگ نیست💓
00:06 کدوم رنگ چشم به نظرت قشنگ تره؟.....به نظر من خاکستری و سبز
00:16 وایب قشنگ ک این دلی امیر>>>>>🤍
00:19 بعد صدای تو این صدا قشنگ 🤟🫀