00:29 ..... خوش صدامون.............:
00:29 ..... خوش صدامون.............:
00:44 ..............................
00:30 ایموجی ها اگ اهنگ بودن........
00:37 اهنگ دشیییی🫠 مشابه ها
00:43 آهنگ دشی........................
00:18 ~《چقدر قشنگ خوند...》~☆¡▪︎♧100٪
00:19 +-+-+-+-_+-_+-_+_--_-_+--__-_+_-_-
00:18 🎶🎧
00:13 اونبیبیمنه؛🙇🏿💤
00:18 ی آهنگ میخونی برام:))💔
00:18 درگیرتم من غرورم زیرپاتع :
00:29 وایب صداش. ؛)
00:40 حیح 💜💜.......................
00:18 والا منم میخونم ولی این صداش ی چی دیگس🎤🙃❤️🩹
00:29 اسمون کجاست دروازش همونجا که همه دردام هست :)
00:15 ` Everything will be fine `
00:24 🎶🎧 امیرلیام....
00:21 🎶🎧 کُردی...
00:40 از خوش صدامون یه کلیپ دیگه گذاشتم🙂:
00:17 رفتی موندم تک و دستبرنمیدارنردوبرغا!🙂🖤
00:19 نیومدی دلم واسه تو خودشو کُشت مُرد❤️🩹!( :
00:28 من معتاد بازی شدن که تهش میباختم . . .𖥸
00:32 . .🥲💔
00:32 ولی صداشو فرشته بوسیده.......:
00:27 من مهربون بودم باهات اما ندیدی گلم ((((:
00:40 خوون چشمااات میشع عطررر رووو تنمممم
00:41 صدای جیمین یه چیز دیگست ++🎀.
00:38 :)💔