00:34 من بلد نیستم کسی که دوستش دارم رو تغییر بدم:/
00:34 من بلد نیستم کسی که دوستش دارم رو تغییر بدم:/
00:05 (((:
00:21 منم همینطور بهتاش. .
00:39 ...............................💥🤯 مشابه ها
00:09 بعد از مرگم جنازه ام را بسوزانید...
00:14 حــاجی فقــط آهــنگــش 💗🕶
00:16 هیچکس نمی دونه تو از درون داری چه چیزی رو تحمل میکنی
00:13 هیچوقت یادم نمیره........... 💔😞
00:08 آیدی شاد بدید باهام چت کنیم البته پسر باشه بهتره🤣💔
00:17 هممون Bega رفتیم و فقط داریم با لبخند خودمون و بقیرو رو گول میزنیم:))
00:15
00:08 ولی تو یه دختری:)💔
00:16 بزرگ ترین دروغی که همیشه میگم ـــــ
00:13 بدون عنوان،....................
00:27 مقلِمَناونَمفَدرِتومیدونهیانه...؟!
00:07 کلیپ دپ مودی جمله سنگین دخترانه
00:14 #غمگین دخترانه................
00:06 چِهحَقگُفتآرتا: یِهروزیتَبدیلبِهنِفرَتمیشهبِهتَرینحِس!️
00:34 //////////////////////////////////////////
00:33 ولی جوری که دشی آدم مهربونیه..:)))
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:22 𝐏𝐎𝐕: اون منو نخواست مامان:)
00:18 بشنویم حرف حق از ارسطو 😔🖤
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود
00:19 غمگین، افسردگی................
00:57 بنظرم واقعا تحت تاثیر قرار میده این کارتون ها آدمو
00:43 غمگین....................... 🥺😔
00:17 غمگین ای لاو یو :(((((((((((((