02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:) مشابه ها
00:51 صدای کارتون های مورد علاقه مون
00:15 خنده....................................
00:13 طنز بودن همه چ خیلی خنده داره مثلا طنز بودن غمات
00:11 خنده هام فیکه ولی قشنگه:))💔🩹
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:17 امتحان تقلب اگ بلد نیسی نگاه کن
00:11 برای خنده و سرگرمیه اگه دوسداشتین لایک کنید
00:12 انواع خنده های جین 😂😂😂😂😂😂
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:42 دیس فرشاد سایلنت به پوریا پوتک♤♡◇♧
00:19 یکم بخند قربون خندههای قشنگت بشم🍓🍫
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀
00:21 خنده تلخه وقتی به اندازه کافی داری غم:)
00:13 من وقتی دارم گریه میکنم😂😂😂😂
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:06 خنده............................
00:34 ما با این آهنگ گریه میکنیم اونوقت رقص حامیمِ مون😂💔
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:14 خنده...........................
00:29 اونکه با خنده اومد ولی با خنده نرفت:)