00:05 مناسب براي دل شكستهاي عاشق كه قهرن:))
00:05 مناسب براي دل شكستهاي عاشق كه قهرن:))
00:52 چرا خودکشی میکنن ؟:)
00:22 خستم از این همه کشیدن.........
00:37 مَنِ مَن با مَنِ تو غریبی؛))))) مشابه ها
00:21 تتلووووو(((((((((((((((((((((:
00:22 نمی خوای میخواد بخای نمی خواد🖤
00:15 اخی حیح ابنا خیلی قشنگ بودن:))
00:11 دوشت دالمممممم خیلیییی زیادددد
00:17 (((((((((((((((((((((((((((((((
00:18 قصش تموم شده ولی عمرش نه🙂💔🥀
00:14 من همون بچم ک متنفرعه از غم ولی....🥀💔
00:24 دلم میخواست پس از ..............
00:20 دیدی !؟ هَنوز تو گوشیم عَکساشو دارَم(:!
00:29 دیوانه شدم روانشناسی خواندم🖤🙂
00:07 .....
00:09 رفتنیهارفتهاندماهممیرویم💔` -🖤!
00:09 حق .............................
00:12 هی دیگ حتی خانوادمم درکم نمیکنن :))))))))
00:12 و مرگ پایان تمام تلخی هاست:))))🖤
00:10 همه ی ما یک زمانی باب اسفنجی بودبم اما...:))💔
00:27 ریمیکس اهنگ علی احمدیانی»»
00:12 سگ شدیم رفت 🥲
00:14 همین که خوش باشه برا من کافیه 🖤
00:15 من فراریم از این شهر و ادمای توش 🏃♀️😅💔
00:27 ولی من بغضم با این کلیپه بدجور ترکید🙂
00:09
00:06 ولی :)
00:09 خوشبخت شد ولی نه با من........!🖤🙂