00:27 من خیلی خستم شدم دیگه..........
00:27 من خیلی خستم شدم دیگه..........
00:09 من واقعاً خستم از تلاش کردن🖤🖤🖤
00:13 گل منو اذیت نکین چشاشو تر نکین....!!
00:14 حواست هست دلتنگم،من خیلي خستم... (: مشابه ها
00:12 حقبا امیرتتلو بود .."من خستم از جماعت زنده کشِ مرده پرست !:)
00:10 گور بابای همتون.............))
00:13 دیگه خستم ........ :)
00:23 تنها خیلی سخته زندگی کنی زندگی همین جوری
00:14 خدایا هستی؟:)) میبینی منو دیگه؟:))
00:07 ✞✞ احساساتم مثِ ظر؋ـاے مامانم با ارزشن! ✞✞
00:25 من خیلی خستم :)
00:12 من خستم ......................!🚶
00:08 خستم از زندگی کردن با آدمای دور ورم🖤😔
00:10 همتون عین لبخندام فیکین:))
00:05 ‹ یه لبخندش می ارزه به همتون : )!♥️'🫂 ›
00:16 خستمازبهترشدنودوبارهبدترشدن:)
00:15 مح همینم ک هصدم نمخورع نصیحت ب دردم:\
00:21 مقصد:یجا دور از همتون...
00:14 خعلی خستم ولی محکومم به ادامه دادن...!
00:39 خستم از جماعت زنده کش مرده پرست
00:06 دیگ خیلی خستم...😄نمیتونم...🙂
00:29 کاشوَقتیداشتمیرَفتبَغَلِشمیکَردَم:)💔
00:11 خستم ، خسته ... !
00:27 خستم از آدمای زنده کش مرده پرست🖤🥀
00:09 خدایییی همتون خوشگلییینننن ♡♡♡♡♡♡
00:20 نمیدونم چرا ولی از همتون بدم میاد:)
00:11 به امید این روزم .............
00:10 نگه دارید هرچی بود بپرسید .......🙂