00:12 خدایا یا زندگی اسون کن یا خودکشی حلال💔🥲:
00:12 خدایا یا زندگی اسون کن یا خودکشی حلال💔🥲:
00:18 میدونی به فرشته بدون بال چی میگن ♥میگن مادر
00:14 خعلی خستم ولی محکومم به ادامه دادن...!
00:08 خدایا اگه دوستم داری واسم یه نشونه بفرس..! مشابه ها
00:39 خستم از جماعت زنده کش مرده پرست
00:08 خدایا ی ذوق اینطوری............
00:06 دیگ خیلی خستم...😄نمیتونم...🙂
00:15 خدایا من به هرنگاهت سخت نیازدارم
00:14 خدایا شکرت حتی واسه اشک که باعث میشه...
00:16 خدایا عشقمو بردی منم ببر بدون اون نمیتونمممم.
00:05 خدایا ! واقعا هدفت از آفرینش من چی بود ؟💔🥀
00:11 خدایا شکرت...❤
00:10 تودستموگرفتیخدایا..`)
00:18 خدایا پس کی بستم میرسه💔😂😐😔
00:17 زندگی میگن برای زنده های اما خدایا...
00:06 خدایا 🤲🥲. ..
00:18 خدایا چرا انقد زیبا افریدیش من با قلبم چیکار کنم حالا:)؟💜
00:28 ٭خدایالطفاقلبموتغییرنده٭:)
00:05 خدایا انتظار دارم جبران کنی...
00:06 خدایا یا منو پولدار کن یا ......
00:41 خدایا خودت بسازکه قشنگتره(:
00:30 خدایا برای خانوادهم شکر ♡♡♡♡♡♡
00:29 کاشوَقتیداشتمیرَفتبَغَلِشمیکَردَم:)💔
00:07 خدایا یه ارزو دارم هرچی صلاحه همون بشه...
00:07 خدایا،اگر میخواستی به خواستمون نرسیم چرا بدنیا اومدیم؟
00:09 . خدایا از من روی برمگردان🤲🌈
00:11 خدایا در این دنیا همه جفتو. ما. تکیم 🫡🤞🤟🤙
00:27 خستم از آدمای زنده کش مرده پرست🖤🥀