00:08 خدا چطوریییییییییی دارم با کیوتیش میمیرم
00:08 خدا چطوریییییییییی دارم با کیوتیش میمیرم
00:09 میدانم پایانش قشنگ است.........:)
01:18 این خیلی مفهومیه و خیلی قشنگ داره..
00:06 حس قشنگ تر از این مگه داریم؟!♡>>> مشابه ها
00:14 خدا هیشکیو اینجوری ضایع نکنه😂😂🤌
00:11 نقشه خدا برای تو......🙂🌱✨ :]
02:31 خیلی خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم ببینید:)🥲♥️
00:05 وای خدا این منم
00:21 حرص دادن کسی که دوسش داری قشنگ ترین کار دنیاس...
00:51 چشماتو ببندو گوش کن؛
00:52 خدایی چه قشنگ خوند🫠🥰
00:28 ترسناک. تر از این جمله ندیدم 🥺💔
00:15 اخی حیح ابنا خیلی قشنگ بودن:))
01:00 چقدر قشنگ پیانو میزنه ایننننننن
01:35 🙃💚..................
00:29 این آهنگ سلنا و رما خیلی خوبههه.
00:10 من واقعا بایسم جانگکوکه شما چطور تو کامنتا بگو💜😍
00:34 خدا چه نازی داره فقط داب گرفتن شو نگاه 🥹🫠😁😂😂😍😍🧿🧿
00:30 خدا سرشاهده دلم ارات تنگه 🥺🥺😕
00:14 هر چی که واسه ما میخوای خدا صد برابرشو بهت بده...
00:14 وای خدا 🤣 🤣.. .
03:57 قشنگ ترین اجرا توی تمام جهان همینه
00:59 فشار سینگلی 😂😂 اخرش قشنگ بود
00:12 چقدر قشنگ نجاتش داد😂👍کمک نمیکردی بهتر بود
00:12 قشنگ ترین امضایی که میتونید بزنید🫀🫂 . ៸៸
00:07 خدا ب خواهد هرچی خسمت باشه همونه
00:29 یه ادیت قشنگ از قسمت #علیrz و #نفس ببینیم🙂💔
00:53 افسانه ها قشنگ پس باور کنید ♡☆♡