00:18 وقتی نصف درصد دوستام انطورین دیگه از خدا چی مخایم
00:18 وقتی نصف درصد دوستام انطورین دیگه از خدا چی مخایم
00:35 چقدر این بنده خدا را اذیت میکنن تو این دو قسمتتت
00:26 وای خدا🥺🥹هرچقدر میبینم خسته نمیشم
00:59 وایی خدا گناه دارن🤣☠️ مشابه ها
00:11 ب خدا این منم..................
00:16 حالا که پر ازحرفیم زنگ انشا نداریم :)
00:14 خدارحمکردکه 😂
00:15 خدا اون روزارو برنگردونه😂💜😂
00:15 وای خدا………… هعیی!
00:23 خدا وکیلـــــی راســـــــ میــــگع 😑
00:26 خدا قسمت بکنه برای شما هم. انشاالله
00:17 گوسفند بنده خدا چشم نداشت😂
00:15 به خدا اینا مدرسه نمیرننننننن😔💅
00:39 تا خدا هست نیازی به بنده خدا نیست👀
00:14 -بیاین کمی حق ببینیم نه؟😂👼🏼
00:12 مراقب باش چی آرزو میکنی، چون قراره بهش برسی...🖇
00:24 خدا شانس بده😂😂 🤲🏻
00:08 💙اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِکَ الْفَرَج💙
00:13 . یا خدا 😂 .
00:13 و خدا دوتا فرشته رو آفرید تا به زمین بیان🥺
00:18 اون که واسه موندنت پای خدا افتاد منم🫂👁️
00:14 شیپ این دو زنگ = سرمه ای 💘 شرابی = خدا
00:13 تاباشهازاینپسرا😂💅
00:45 این سم بود ترو خدا بگید 😅ترکیدم🤢😅
00:23 ....داداش خدا بیامرزدتت😂😂...
00:24 🖤🥀 خسته از زندگی و آدماش خستم
00:08 🔹به کدامین گناه!
00:28 پیرمرد بنده خدا خواب از سرش پرید😑😂😂