00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:06 سواله قشنگیه ولی به تو هیچ ارتباطی نداره 😂😂😂
00:46 نیازی به درک کردن نیست چون تاثیری نداره
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:) مشابه ها
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
02:00 انیمیشن که گریه نداره . اون انیمیشن🥺
00:07 این خوده منهــــــــــــــــ🤣🫤
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:19 حال قلبم بی تو تعریفی نداره میشه برگردی🥲
00:44 حال من نداره تعریفی.. .
00:13 یه خبر خوب بلک پینک دیسبند نمیشه چون قراردادشو تمیدید کرد.
00:10 درگیر ادمهایی که حتا زنده مورده مونم براشون اهمیتی نداره 🫠
00:13 ندارهدیگه...
00:19 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
00:13 سخت است بگیری خبر از حال کسی که
00:05 دیگه به من ربطی نداره:))
00:10 وقتی اخبرا خبر میده که فردا ندرسه تعطیله من به روایت تصویر
00:09 هی میگه عنوان آقا عنوان نداره ولم کن:/
00:10 هعی منم اینجوری احساس میکنم🥲کسی دوسم نداره😓
00:15 همه ی دارو نداره این آدمه 😪✨
00:11 هیچ چیزی وجود نداره که به ما حس مادر بودن ب....
00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔
00:09 رویایی زیباااااااااااااااااااااا✨️
00:12 بچه ها شمارو نمیدونم ولی وقتی تیم بازی نداره من انگار یچی گم کردم
00:16 دُختر پسر فرقی نداره باید چِشم سیر باشه
00:15 عنوان نداره.
00:11 آخه کی تورو دوس نداره جذابببب♡>>>>>
00:15 رسد روزیکه... در بهترین اوقات شادیت خبر آسمانی شدنمو بشنوی دلبر:)🙂🖤