00:21 دختر بودن بزرگ ترین جرم دنیاست🥀🖤🙃
00:21 دختر بودن بزرگ ترین جرم دنیاست🥀🖤🙃
00:29 وقتی فقط چن ساعت خونه ای و کل روزو بیرون میگذرونی🤣😅
00:20 گوان شیک 2😎🔥
00:09 نامه ای واقعی برای خانوادم:))) مشابه ها
00:20 به اندازه کافی نبودن...... 🥺💔
01:13 نمیدونما اما حرفاش حرف خیلی از ماهاست
00:05 بودنمنازاولشماشتبابود...🚶🥀💔
00:14 وقتی میگن مردم ایران افسردن😂😂
01:00 همیشه یک نفر تو خانواده هست که...
00:12
00:05 تو به هر حال اون حرفو زدی :)))
00:31 واکنش پسرا به نمره درسی شون ...
00:07 منزیادمیخوابمتا....
00:15 برا خـدم زندگی میکـنم، ن برا دهـن هایـی ک هـمیشـه بازه😎🌵:
00:52 نامه ای به دخترم . . .
00:05 من واقعا نباید وابسته ی هیچ انسانی باشم...
00:37 •|||. . . غمگین . . . |||•
00:33 عه اینکه مدرسه ماست...........
00:12 وای ثـــــــــــــروت🤣وای پـــــول! 😱
00:07 به نظر من سرطان زیبا ترین بیمار .ع :)
00:04 ++
00:39 ................................
00:13 عیجانم چ حرفااا.. ::)))😎😎🙃🙃❤❤
00:07 تا اینکه میرسی خونه.......😞
00:13 ++
00:04 آره، ما گیر کردیم تو نسلی که...
00:42 دختر بودن همین مشکلات رو داره باید با حرف خانواده کنار بیای
00:15 و نیست دگر حوصله ای برای زندگی..!🖤👋🏼