00:10 من درحال خوردن اون آیس امریکانویی: 😂
00:10 من درحال خوردن اون آیس امریکانویی: 😂
00:09 وقتی ساعت ۸هشت و سی دقیقه خونه رو ترک میکنی( دیر حرکت میکنی )واکنشم
00:31 واقعا نمیدونم چی بگم چرا اخههه😂
00:42 ◌ ⊹⊹ ••• ʚ 𝐌𝐨𝐨𝐝 ɞ ••• ⊹⊹ ◌: مشابه ها
00:07 آبروی پسره. رو برد..........😂💘
00:21 تصورات من از دانشگاه VS🤣🤦🏻💔
00:12 ولی ما ایرانی ها خودمون به سوژه ایم😂
00:31 بد زدیش دلم سوخت واسش🤣💔
00:11 این منم اونی که تو ذهنش میره مامانم😂
00:07 برنامه ریزی من😂
00:15 حس خوبیه🌝:>>_"
00:11 احساس تنهایی .
00:15 وهمینطورفصلیکهتوشبدنیااومدم😔✅️
00:13 اینآهنگزیادیقفلیه🌚:)`
00:11 ولی این کارتون هنوزم موردعلاقهامعه❄️🎀
00:14 حالا چیزی که من میخواستم😔🎀😂
00:09 من خطاب به خودم...(:
00:07 نتیجهمیگیرمبدونگفتناسمشحرفموبهشبگم👍🏻😂💔
00:08 واکنش من>>>
00:20 کی آرزو کرد امشب دلم بگیر 😞😔
00:03 وقتی انگیزه میگیرم کاری رو انجام بدم همون موقع من :
00:13 من از همـه خوردم ولی به همـه گفتم زدم . تو ام بگـو زده :) ️
00:11 سختهدرکدختریکهدرداشوفقدخودشمیدونهوقلبش؛
00:05 مشکله خانواده ممکنه خیلی بد باشه حتی بیشتر از چیزی که فکرشو میکنید
00:09 ولی اونا خانواده اتن .........
00:10 تو ایران دختر بودن سخته ،،،،،،
00:06 هعی. انسان بودن رو یار بگیرین ن گاد بودن رو..:)
00:03 وقتی همه رو به خاطر اون رد میکنی)))