00:29 از کسی که افسردگی داره نترس...
00:29 از کسی که افسردگی داره نترس...
00:39 ................................
01:30 بچه ها این داستان رو خوب گوش بدید:🙂
00:28 واقعا حرفی ندارم 🚬🚶♀️💔... مشابه ها
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:43 وقتی خانواده تحقیر میکنه از بقیه چه انتظاری میشه داشت
00:07 ...............................!
00:08 هیچی فراموش نمیشه فقط بی اهمیت میشه :)
00:05 هیچ چیز ابدی نیست ن لبخند ن غم
00:15 منخدمپُرهمعظّلم!!🙂🤝🏼
00:39 دختره بدبخت هنگ کرد😶😂
00:16 میدونی چقد دلم میخواد بدون انکه بکسی بگم برم
00:10 ولی نباید تو بچگی آنقدر اختاپوس بدبختو مسخره میکردیم🥺❤️🩹
00:15 قدر همدیگرو بدونید دنیا کوتاهه
00:06 ینی حققققققققققققققققق تا ابد🤣🤣
00:21 ببینتاابدپیشتممیدونیک...♥️🫂
00:07 گاهی اوقات حالت چنان است که...
00:11 اندکی حق باشد😂 💔
00:33 بعد میگن پسرا احساسات ندارن .:)
00:47 دوست دارم روانی چرا نمیفهمی S...
00:41 بچه ایرانی زیاد شنیده😂🌷🔗...
00:08 خدایاااااا از این پیک موتوریا یدونه به مابده
00:08 وقتی پدرو مادرت قلبت را نابود میکنن ،از اطرافیان چه توقعی داری
00:08 .................................
00:15 ..............................
00:38 بچه ها چراغ خواب گرونه بنظر من این ارزون تره😂
00:03
00:18 یچی بین خوبم و بد!