00:16 بهش گفتم اندازه بارسا دوست دارم ولی من رئال فن بودم😂🤍
00:16 بهش گفتم اندازه بارسا دوست دارم ولی من رئال فن بودم😂🤍
00:19 بازیکن ۲۳۰ میدونستی خارج از اسکویید گیم کی بوده؟
00:23 حیوانات خانگی چی داشتن واقعا عجیب؟؟؟
00:19 Playing with pen and being cool مشابه ها
00:26 🫠این همه خاطره ساختی که چی؟🖤
00:26 من بازیایی رو که ناخواسته واردش شدمم بُردم، تو که بازی خودمی!
00:21 آهنگی که هممون باهاش خاطرهای داریم:)
00:24 وضعیت مامانم وقتی دلقک بازی در میارم:
00:10 گاهی در یک خاطره...حبس میشوی برای ابد:)
00:55 چه زود گذشت نه؟.....چشم به هم بزنی امسالم تموم میشه..
00:12 آخ علیرضا داش بیا بازم اسکول بازی در بیاریم
00:18 نه دیگه نمیاد کاش از اول این همه خاطره نمیساخت`🚶🏻♀️✨️
00:14 آدم گاهی با خاطرههای خندهدارِشم اشک میریزه..😔
00:52 فکر میکنی مسی پیره نمیتونه نه؟!کورخوندی بیا ببین🤣🫵
00:35 میرم ولی یادت نره برنده ی بازی منم:)🚶🏻♀️
00:32 چیزی که هیچ وقت از خاطره ادم هاپاک نمیشه خاطره است:))
00:30 به این ریمیکس،، پر از خاطره.....
00:13 باب اسفنجی دیگه هیچوقت تولید نمیشه😥
00:07 تاب وسیله بازی......🤣😂😐🤌🏻
00:11 بگید تا یکم بخندیم حوصلم سر رفت
00:13 مات کدام خاطرهای دختر🙂💔
00:36 زندهمیشهخاطرههاش🚶♀️🧛🏻♂️
00:16
00:20 وقتایی که دلت براش تنگ میشه
00:18 یه اسلایم بازی میزارم با صداش حالا کنین
00:23 خب تابلو بازی در نیار دیگهه😂😂
00:10 ایده بازی با دوستاتون
00:25 عاقبت رفیق بازی باهرکسی نباید رفاقت کرد