00:16 دژاوو باشه؟ :)
00:16 دژاوو باشه؟ :)
00:24 ✨🌈اسکوییشی پنجهههه🌈✨لایک یادتون نره😊
00:10 🖤"عشق باید دو طرفه باشه"🖤🤙🏻
00:15 چقداینریاضیمیتونهآسونباشهاخه🔪🎀 مشابه ها
00:13 قدرشو باید خوب بدونی (: فهمیدی؟
00:21 علاقه به ماشین یه وابستگی جدا ناپذیره مخصوصا اگه پارس باشه
00:14 تا حالا شده اینقد حالت بد باشه خندت بگیره?💔
00:27 امیدوارم امسال بهترین سال برای همه باشه حالتون همیشه خوب
00:22 کسی نمیتونست اندازه من دوست داشته باشه
00:14 درآن نفس بمیرم کدر آرزوی توباشم😍
00:21 حسرت۱۱سالهباشه۱۲۴سالهنباشه؛
00:16 من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا😀
00:18 قفلی جدید باشه.....:🛐🫴(:(
00:11 کسی رو دارین که اینجوری حقتون رو بگیره؟
00:12 بارساییا همیشه میگن 5 تا باشه ولی واقعی باشه!
00:12 آقا این خوب نیس چرا یه دختر باید پیش اینهمه اوپای جذاب باشه😬😁😬😁
00:56 لیک و کامنت یادتون باشه.....؟! ♡
00:13 حقققققققق.مخصوصا اگه تلویزیون روشن باشه💃🏻
00:19 نَفـهمیدی نفسم بِ نَفَسـت بَنده؟!
00:15 بلوچی باشه؟..
00:08 باشه؟
00:09 حق باشه؟🤣 ،
00:42 بهترین اتفاقی که برای یه مرد میتونه رخ بده اینهکه دختر داشته باشه
00:56 هر دختری به یه پسر این جوری توی زندگیش نیاز داره🥲🚶♀️
00:26 دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:15 حق باشه یا ن؟؟؟.................
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:11 یکی باشه بخاطرش بقیه رو خط بزنی..