00:10 با من از عشقت حرف نزن نزن نزن....
00:10 با من از عشقت حرف نزن نزن نزن....
00:18 من واسم مهم نبود...؟:)
00:11 پوریا پوتک یکی از بهترین انسان های کره ی زمینه:)♡
00:07 کیا پایتخت رو نگاه میکنن😂؟!... مشابه ها
00:11 ................................ غمگین
00:42 غمگین برای اینکه عشقمو دیگه ندارمش🖤😅
00:05 هیچ کسی رو اونقدر دوست نداشته...
00:07 حق بود 3>
00:25 غمگین خسته از دنیای لعنتی که مثل آتیش جهنمه
00:22 آهنگ رمیکس علی سورنا : اتل متل توتوله...
00:16 کلیپ بی تی اس ( غمگین بی تی اس جیمین)
00:51 مهربان ترین روح ها بیشترین رنج ها رو تحمل میکنند🥀🌑
00:41 دیگع حوصله ی هیچ چیز رو ندارم 🥀
00:10 هعی دلم واقعا برا دختره سوخت مظلومو
00:15 غمگین.........................
00:09 چقد غمگین بود کلیپش و حق🥲😞
00:26 ولی من دلم برا این لحظات تنگ میشه 🥺❤️🩹✨
00:23 اکس دیت غمگین..................
00:16
00:28 خسته از دنیا ب این چنین مرگ نیاز داریم
00:14 دپرست غمگین تنها چشم خون :(=(؟
00:13 غمگین تر از هر وقت....خسته تر از دیروز🤕
00:15 غمگین...........................
00:14 غمگین برای نبود کسایی که دوستشون داریم
00:18 یه جایی دیگه خسته میشی، میبری...
00:07 پشیمونم پس منو میبخشی مگه نه؟!
00:17 غمگین برای وقتایی که حالت توصیف شه
00:13 مثال : غمگین برای مناسبت ..همه