00:21 سیزنده که کلا عدد خفنیه☁️🌿.
00:21 سیزنده که کلا عدد خفنیه☁️🌿.
00:22 یااااا حضرت جذابیتتتت😍😍😍😍🤌🏻🤍
00:15 ••«بنام حضرت دوست که هرچه بدبختی دارم از اوست»••😹🤞
00:14 زجه میزنم زجه میزنم تا صبح زجه میزنم....🛐🛐🛐 مشابه ها
00:29 منم غلام حضرت شاه نجف 🤍🤍🤍🤍
01:03 😂😂😂😂😂😂😂.............))))))))))
00:18 دوری و دوستی سرم نمیشه.........🥀
00:27 سايه ات مستقدام جان جانان همه ي ما
00:35 چراغ های حرم حضرت رقیه خاموش شد .:)
00:22 حضرت دلبرییی😍♥️.................
00:31 چیشد که من انقد وابسته ت شدم؟!🥺🥺❤️🩹😭
00:04 اگه خودتو دوست نداری میشه بدیش بمن🥺❤
00:18 .رازمباشهمیشهنگهتمیدارم`🫀🧿.!
00:10 در نبودش فکرمیکردن همهچی تموم شده!
00:15 تموم خواب و خیالم توی بین الحرمینه
00:45 سختاستعاشق شویویارنخواهد! دلتنگ'حرم'باشے و'ارباب'نخواهد!(:
00:36 ولی صدای ابوالفضل رحیمی...
00:06 ................................
00:07 خنده亗ƦƘ亗.......................
00:22 ماه من : ❤️🩹🌘 امام حسین(ع)
01:15 عظمت و بزرگواری حضرت ام البنین(س)
00:11 کیم سوک جین گرما به سربازی رف دوستان عرررر چقدر گریه کردم
00:17 چقدر قشنگ بود حرف علی صادقی؛..
00:16 وایی ننه چه خروپفی میکنه 😂
00:28 کدوم عقلانی تره؟🥲:)))
00:32 تسبیحات حضرت زهراء( سلاماللهعلیها)
00:51 مشاعره زیبای سه شاعر بزرگ ایرانی
01:08 محشره رقیه بهترین اسم دختر رقیه