00:17 داری چیکار میکنی پسر؟!🌚🪐....
00:17 داری چیکار میکنی پسر؟!🌚🪐....
01:03 حاجت داری بنویس یا رقیه🖤🏴
00:25 واسه چیزایی که داری خداروشکر کن همونم خیلیا ندارن:))
00:29 نام اثر:با آدمی که عاشقشی میری تو رابطه به گربه هم حسودیت میشه..... مشابه ها
00:34 کراش خالص اوردم براتون🤌🏻🤌🏻
00:13 چقدر دوسش داری؟🤍 بینهایت.
00:08 اگه سه تا از این ویژگی هارو داری نابغه ی کشف نشده ای
00:15 خواستم بهت پیام بدم .... بعد فهمیدم توهم دست داری.
00:13 قدرشو باید خوب بدونی (: فهمیدی؟
00:12 🌍 جراتشو داری سوارش بشی؟
00:09 تنها کسی که وقتی بهش نیاز داری جوابتو میده!
00:31 .......دروغ مصلحتی بود........
00:11 خواهی ک جهان در کف اقبال ت باشد خواهان کسی باش ک خواهان تو باشد...🫀🖤
00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:20 :)🖤
00:06 واقعاً چرا 🥲😂😂. ..
00:15 ولی توقشنگترین چشمارو داری:)))))🤍
00:08 واقعا چرا نگفتی یکی شبیه خودت داری
00:16 برای دوست خوب وصمیمی اگ داری بفرس براش
00:08 قرار نیست چون دوسش داری خودتو نابود کنی
00:45 دلت گرفته حق داری نع..(: gole man 3
00:18 هنوز تو ذهنم ادامه داری.......🥺
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..-
00:13 تو داری خودتو اذیت میکنی باب اسفنجی😢
00:12 ده سال بی تی اس،ده سال افتخار !:)))
00:18 تو جای منم داری زجر میکشی :( دلخوشیو...
00:11 وقتی خیلی هیجان داری برای دیدنش🤍💋
00:21 اینجاش قشنگه:)