00:11 بدون تو همیشه منو داری:).....!
00:11 بدون تو همیشه منو داری:).....!
00:31 ۸ نشانه که میگن زندگی خوبی داری
00:20 چرا همیـشه اونـکه دوسـش داری میـره؟:)
00:20 تو باشی چه جوابی داری؟ 🙃..... مشابه ها
00:19 چرا داری گریه میکنی؟:))
00:29 داری میری رو مخم به انگلیسی؟؟..لایک یادت نره خوشگلم:+)
00:07 قطعا لیاقتشو داری که خدا تو ذهنت گذاشتش
00:13 چرا انقدر دوستش داری و بهش وابسته ای؟
00:06 ولی تو هنوز دوسش داری:)
00:14 عشقشو داری بگی ی نفرو داری 🥺✨
00:09 داری با آدم مورد علاقت حرف میزنی:)>>>>>
00:29 تا سود داری میگن حاجی کوچیکتم ببین کی موند تو حال خرابیاش🥲💔
00:14 وقتی از میپرسن چقدر پرسپولیسو دوس داری؟
00:06 وقتی که نمیتونی بگی چه حسی داری و چشات.....
00:13 گاهی موقع ها فقط خودتو داری .🖤🥀
01:00 حالا با این حساب شما پولدارید یا فقیر ؟ 😂
00:13 چرا انقدر دوسش داری مگه چیکار کرده؟>>>
01:25 تو چی دوس داری ؟ فقط واسه خودت بخنده یا اجتماعی
00:14 چقد کم داری ؟؟ 😂
00:07 داری میری سر کاری که آرزوشو داشتی
00:16 بفرست برا کسی که دوسش داری😂✨
00:37 این رفیق دیگه .... اگه از این رفیقا داری فالو کن
00:14 گفتی دوسم داری ! حق با تو بود اره..!((:
00:08 وقتی خدت هوای خدت داری🚶🏼♀️😂🖐️
00:15 دیگه درس نخون چون این برنامه هارو داری
00:30 خوشگلیولیکمداری؛😂😞🙇🏿💤
00:27 بفرس برا کسی که دوسش داری.. 🙂🩷
00:11 هنوزیهتیکهازghalbamoپیشخودتداری:)💔