00:15 چه وایب خوبی داشت(:
00:15 چه وایب خوبی داشت(:
01:18 صداااش چطووره؟ واقعا قشنگ بوود.
00:10 حرفشو نزن،اونیکه حرفتونشنید ارزش بیاد اومدنم نداره.
00:20 همهـ چیـ رو (اعصابته) ..... 🌝 مشابه ها
00:18 بشنویم حرف حق از ارسطو 😔🖤